Bungie nesklamalo, druhá expanzia Destiny 2 recykluje väčšinu obsahu
Kto chce kam, pomôžme mu tam. Hoci sa nám Bungie zapísalo do pamätí ikonickými hrami ako je Marathon, Oni alebo Halo, so značkou Destiny sa s nami možno aj rozlúči. Opäť to totiž vyzerá, že náklady na vývoj expanzie boli použité prevažne na marketing a len minimum išlo do skutočnej snahy oživiť hru.
Napriek tvrdeniam, že expanzia Warmind rozširuje Destiny 2 o úplne nový obsah, opak zdá sa byť pravdou. Mnohí hráči si totiž všimli, že expanzia recykluje značnú časť obsahu základnej hry. Značná časť príbehovej kampane hry, ktorá nám sľubovala pátranie po istej umelej inteligencii na Marse, sa odohráva v European Dead Zone, teda tej najzákladnejšej mape hry. Prítomný je dokonca aj stratený sektor, ktorý však už nie je celkom stratený. Hráči ho totiž objavili už pred pol rokom v základnej hre. Ozaj a lokality Marsu sú taktiež recyklované, tentoraz z predošlej hry.
S expanziou Warmind chceme ukázať, že aktívne načúvame svetovej komunite a sme zaviazaní rešpektovať čas, ktorý hráči strávili v hre.
– Sam Jones, líder projektu, Bungie
Vývojári sa veľmi nehecli ani pri Strike misiách. Hra totiž priniesla tri Striky, z čoho jeden je exkluzívny pre PlayStation 4 a ako jediný používa úplne novú mapu. Ostatné dva – The Will of Thousands a Strange Terrain, využívajú mapy posledných dvoch misií hlavnej hry. A za toto môžete vyhodiť 20€.
Warmind reprezentuje ďalší krok k tomu, aby sme dedikovaným hráčom navrátili pri hraní Destiny 2 pocit hobby.
– Byron Beede, výkonný viceprezident a generálny manažér Destiny, Activision
via ResetEra