Past Cure dostáva obrovský patch a relaunch trailer

Past Cure
Vzdať sa po počiatočnom neúspechu môže každý. To isté platí aj pri hre Past Cure od nemeckého indie štúdia Phantom8, ktoré v čase vydania hry tvorilo iba osem ľudí. Situácia v štúdiu sa medzičasom zhoršila, ale vývojárov to nezastavilo v predstavení nvoej aktualizácie Past Cure 2.0.

Jedná sa pritom o drastický rework pôvodnej hry, ktorý z časti ovplyvní aj samotný príbeh hry. Pri update sa vývojári riadili spätnou väzbou hráčov na fórach alebo sociálnych sieťach, ako aj recenziami. Výsledkom toho je, že tentoraz je možno dôvod, aby sme si aj zahrali od začiatku. A nie, nemáme žiadne informácie o tom, že by patch znefunkčnil doterajší progres. Aktualizácia je dostupná už teraz pre PC a v nasledujúcich týždňoch vyjde aj na Xbox One a PS4.

A čo vlastne môžeme očakávať?

Hra sa dočkala úplne nových levelov a lokalít ako v realite, tak v snoch. Došlo tak k predĺženiu samotnej hry a tam, kde rýchlo zavládol stereotyp, došlo k oživeniu prostredí. Totiž, v rámci updatu boli niektoré lokality prerobené, ako napríklad level s nočnou morou, v ktorej Ian hral šach a objavoval svoje schopnosti. Takisto bolo prerobené parkovisko pod hotelom, kde to už nebude len o chodení o zabíjaní a prechádzaní do ďalších častí parkoviska. Zároveň bude hra vďaka tomu o niečo náročnejšia.

V hre sa tiež dočkáme prerobených cutscén, aby odhalili viac z príbehu a zároveň pribudlo viac prvkov pre backstory. A vďaka novému dabingu budú cutscény záživnejšie. Ian má tiež dve nové schopnosti, Mind Bash a Mind Fly. S prvou môže s astrálnym cestovaním ničiť objekty alebo omráčiť či dokonca zabiť nepriateľov (cítime miernu inšpiráciu Beyond: Two Souls). Druhá okolo Iana vytvorí štít, ktorý ho síce chráni, ale míňa jeho Sanity meter.

Ten bol tiež prerobený, akonáhle klesne pod 35%, už sa sám neobnoví. A keď klesne na 0, reálny svet sa začne zlievať s tým snovým. A áno, zvýši to obtiažnosť hry. Hra sa v rámci aktualizácie dočkala vylepšeného auto-aimu, kvalitnejších textúr a grafických upgradov, no nemáme žiadne informácie o podpore Xbox One X ani PS4 Pro.

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *