EA: Digitál tvorí 69% všetkých predajov, FIFA World Cup získala 15 miliónov hráčov

EA Electronic Arts
Electronic Arts zverejnili finančné výsledky za prvý kvartál finančného roka 2019 a odhalila tak niekoľko pozoruhodností. Za štvrťrok, ktorý skončil 30. júna/června 2018, spoločnosť vykázala celkové príjmy vo výške 1.14 miliardy dolárov, čo predstavuje pokles oproti minuloročným 1.45 miliardám.

Súčasne s tým klesol EA medziročne zisk o vyše polovicu, zo 644 na 293 miliónov dolárov.

Naprieč novými hrami, platformami a geografickými lokalitami sme v prvom štvrťroku fiškálneho roka 2019 pripojili viac hráčov z celého sveta k väčšiemu množstvu skvelého obsahu. Usilujeme sa ukazovať našim hráčom cestu a byť lídrom v hernom priemysle, s novými EA SPORTS hrami a obsahom na každej platforme, predplatným Origin Access Premier, ktoré je prvým svojho druhu, a rastúcim množstvom kompetitívnych herných turnajov vo FIFA a Madden NFL v nasledujúcich mesiacoch. S každou hrou, každou službou a každým zážitkom sa približujeme k našej vízii pripojiť do sveta hier miliardu ľudí.

CEO Andrew Wilson

Finančný a prevádzkový riaditeľ EA, Blake Jorgensen, pre zmenu dodal, že fiškálny rok začal silne, keď EA plnila svoju stratégiu rastu a zameriavala sa na nové žánre, nové regióny a budovanie nových živých služieb naprieč svoim portfóliom, aby zabezpečila kontinuálny príjem z hier. “Máme silnú ponuku produktov na zvyšok fiškálneho roka, pripravujeme skvelý obsah pre naše živé služby a naďalej rozširujeme naše pôsobenie v oblasti esports súťaží,” uviedol Jorgensen.

Spomedzi zaujímavostí EA uviedla napríklad:

  • Digitálne predaje (hier aj služieb) za uplynulých 12 mesiacov činí 3,55 miliardy dolárov, čo predstavuje 13% medziročný nárast. Digitálne predaje tak v súčasnosti tvoria, v prípade EA, až 69% všetkých predajov.
  • FIFA World Cup update si za uplynulé tri mesiace užilo 15 miliónov hráčov.
  • EA vydala hru FIFA Mobile v Číne a na iOS App Store sa stala #1 najsťahovanejšou hrou. Súčasne zaznamenala najlepší engagement v službe WeChat
  • EA vydala FIFA Online 4 v Ázii
  • Aktuálnej kompetitívnej sezóny FIFA sa účastnilo 20 miliónov hráčov a priemerný počet divákov oproti minulej sezóne vzrástol o 80%.
  • Počet hráčov The Sims™ 4 vzrástol o 35%.
  • EA získala viac ako 60 ocenení na E3, vrátane “Best of” cien od kritikov k hrám Anthem, Battlefield V a FIFA 19.

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *