Bungie naznačilo spojenie Destiny a Destiny 2 do jedného celku
Destiny 2 nahnevalo hráčov prvej hry po tom, ako museli začať úplne odznovu a bez vybojovaných legendárnych itemov. To sa ale môže zmeniť.
Novú nádej v spojenie Destiny a Destiny 2 vyslovil šéfdizajnér hry, Luke Smith z Bungie. V osobitom komentári vyjadril poďakovanie Activisionu a štúdiám High Moon a Vicarious Visions za pomoc pri vývoji značky. Tu však zároveň odhalil, že Bungie chce umožniť hráčom, aby hrali za pôvodné postavy z prvej hry a nemuseli sa v budúcnosti ulakomiť len na postavy, ktoré dostanú v novej hre.
Drvivá väčšina tímu dnes ťažko pracuje na navrhovaní budúcich zážitkov, nepriateľov a spôsobe, ako hrať za Guardiana, ktorého ste budovali od roku 2014. Keď sa pozriem do budúcnosti a pomyslím na Destiny a kam by mohlo smerovať, vidím jasnú budúcnosť, ktorej korene siahajú do pamätihodnej minulosti. Nie všetko bolo stratené v temných kútoch času.
Smith zároveň v blogu odhalil, že je to štúdio Vicarious Visions, ktoré dnes pracuje na svojej „labutej piesni“ Destiny, ktorou je obsah nadchádzajúcej sezóny. Jej meno však Bungie zatiaľ drží v tajnosti. Zároveň bolo potvrdené, že vývojári remastru Crasha Bandicoota robili aj na expanzii Warmind a na PC porte hry.
via Bungie