Halo Infinite ponúkne RPG prvky, príbeh sa bude odvíjať od rozhodnutí
Halo Infinite má byť doposiaľ najväčšou hrou v sérii a to sa odrazí nielen na novom engine a technických možnostiach, ale aj na gameplayi ako takom.
343 Industries už skôr potvrdili, že sa vráti možnosť co-opu v kampani až pre štyroch hráčov. Halo Infinite by však malo byť vôbec prvým dielom v sérii, ktorý by mohol ponúknuť RPG prvky. Tvrdí to s odvolaním na svoje zdroje Brad Sams, ktorý už skôr zverejnil rôzne zaujímavosti týkajúce sa plánov Microsoftu a tento rok napríklad zverejňoval úniky okolo chystaných konzol Anaconda, Lockhart, či o chystanom refreshi Xbox One S.
Sams vraví, že Halo Infinite má ponúknuť možnosť voľby, podľa ktorej sa bude následne odvíjať príbeh. Vzhľadom k obsiahlosti deja je otázne, do akej miery budú mať hráčove rozhodnutia vplyv na dianie v Halo univerze, keďže pri menšej nepozornosti scenáristov by sme mohli v budúcnosti naraziť na nezrovnalosti v kontinuite príbehu. Sams tiež vraví, že Halo Infinite má byť launch titulom pre budúci Xbox z iniciatívy Project Scarlett. Viac o týchto konzoliach by sme mali počuť už na E3, tvrdí ďalej vo svojom príspevku.
via Thurrott