Microsoft chcel po odchode Bungie skončiť so sériou Halo

Halo Reach

Xbox mohol v minulosti stratiť jednu zo svojich najvýznamnejších značiek. Po tom, ako Bungie odišlo od Microsoftu a séria Halo ostala bez vývojára, spoločnosť špekulovala nad možnosťami, kam posunúť sériu ďalej. V kartách bolo dokonca aj ukončenie série.

Inou možnosťou bolo, že spoločnosť sa bude ešte sérii Halo nejaký čas venovať a vyvinie jednu alebo dve hry. Vývoj by však nemalo na starosti interné štúdio, ale tretia strana. Presnejšie to mali byť tvorcovia Borderlands, Gearbox Software. Štúdio už malo predtým skúsenosť so sériou, malo totiž na starosti PC port prvého Halo.

Nakoniec to bola až šéfka 343 Industries Bonnie Ross, ktorá presvedčila manažment vtedajšieho Microsoft Game Studios, aby vývoj prebiehal vovnútri Microsoftu, konkrétne pod záštitou čerstvo vzniknutého tímu 343. Práve tento tým neskôr začal robiť na Halo 4, Halo 5 a dnes pracuje na Halo: Infinite. O ňom sa už dnes vraví ako o launch titule pre budúcu generáciu konzol s tým, že vyjde aj na terajšiu.

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *