Remedy vyvíjalo Alan Wake 2 ešte pred dvomi rokmi

Alan Wake

Veľtrh PAX East je už za nami, ale niektoré novinky sa dostávajú von až teraz. Rozhodne zaujímavý je rozhovor s komunikačným šéfom Remedy, štúdia, ktoré prinieslo legendy ako Max Payne či Alan Wake.

Práve fanúšikovia psychologického trileru dlho očakávajú pokračovanie, lenže to nie a nie prísť. Počuli sme pritom už také veci, že Quantum Break pôvodne začal svoj vývoj ako Alan Wake 2. A keď už sa v poslednej dobe objavila nejaká novinka o spisovateľovi, bolo to oznámenie seriálu. Našťastie, na jeho produkcii sa podieľa samotné Remedy a tak snáď nehrozí fiasko ako pri chystanom filme DOOM: Annihilation, od ktorého dala ruky preč aj samotná Bethesda.

Na Alan Wake 2 sme pracovali pred dvomi rokmi a jednoducho to nevyšlo – sme teraz solídne vybookovaní na pár rokov. Vlastníme značku Alan Wake, ale nie je to iba také jednoduché.

Thomas Puha, komunikačný riaditeľ Remedy

Štúdio má v súčasnosti plné ruky práce s vlastným titulom Control, ktorý sa zameriava na telekinézu a manipulovanie prostredia. Hra vychádza ešte toto leto a na Xbox One vyjde v dvoch edíciách – avšak PS4 verzia dostane exkluzívny obsah. Puha vraví, že s touto hrou chcú prejsť do nového, zvláštneho literárneho žánru, v ktorom budú hráči odhaľovať svet za hranicami toho nášho.

Okrem toho Remedy pracuje na kampani pre Crossfire 2, hru z dielne kórejského štúdia Smilegate. Séria je mimoriadne obľúbená v Ázii a práve táto hra by mohla v regióne urobiť fínskemu štúdiu očko. A do tretice má Remedy tretí tím nazvaný „Vanguard“, ktorý pracuje na novom, zatiaľ neohlásenom projekte. Ako vraví Puha, novému Alanovi chýba čas, peniaze a pracovná sila.

via VG24/7

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *