Raid v The Division 2 nebude mať zníženú obtiažnosť
Tom Clancy’s The Division 2 dostalo s posledným content updatom aj svoj úplne prvý raid a zatiaľ čo PC hráči ho stihli prejsť v deň vydania, konzolisti s ním mali obrovský problém.
Obtiažnosť raidu bola totiž zjavne prispôsobená primárne pre PC, vďaka čomu trvalo hráčom na Xboxe a PS4 niekoľko dní, než konečne tento prvý raid prešli. Preto sa na internete začali niektorí domáhať zníženia obtiažnosti. Na druhú stranu, hry zo série Tom Clancy’s neboli nikdy ľahké a pri raidoch je vysoká obtiažnosť samozrejmá.
Ubisoft navyše prilial olej do ohňa, keď komunitný vývojár Chris Gansler prehlásil, že neplánuje znížiť obtiažnosť raidu. Reagoval tak na špekulácie o možnom zľahčení. To by sa potenciálne mohlo pretaviť do budúcich raidov, ale prvý, Operation Dark Hours, si svoju vysokú obtiažnosť zachová. Gansler dodal, že raid je na konzolách naozaj ťažší, ale Ubisoft je s výsledkom spokojný.
- ODPORÚČAME: RECENZIA Tom Clancy’s The Division 2
via ComicBook
lami. lennech to pekne ostane tažšie a lami nech trénujú.