EA zlomilo palicu nad Anthem.

Anthem

Anthem. Hra, s ktorou mal BioWare plány na aspoň 10 rokov, končí s vývojom len dva roky po vydaní.

Ešte minulý týždeň sa špekulovalo o tom, že Electronic Arts bude v aktuálnych dňoch hodnotiť stav projektu Anthem NEXT, čo mal byť akýsi reštart vývoja hry, ktorý mal priniesť do hry rôzne vylepšenia, či už sa jednalo o balanc, eliminovanie zbytočných loadingov, ale aj príbehového obsahu. Ako to dopadlo? EA naozaj hodnotila stav projektu a vyhodnotila ho tak, že vývoj Anthem končí.

Vyplýva to z vyjadrenia na oficiálnom webe BioWare:

V duchu otvorenosti a blízkosti sme sa s vami chceli podeliť o náročné rozhodnutie ukončiť naše práce na vývoji Anthem (aka Anthem NEXT). Naďalej však budeme udržiavať Anthem ako live service, akou je dnes. Od vydania Anthem-u pracoval náš tím ťažko na vylepšení hry, vydal viacero updatov, priniesol viacero vylepšení a predstavil nové spôsoby hrania. Koncom roka 2019 sme tieto snahy rozšírili a začali pracovať na oveľa hlbšej reštrukturalizácii hry. Počas vývoja sme informovali o práci našich vývojárov prostredníctvom blogov a konverzácií na sociálnych seťach a vaše pozitívne reakcie a spätná väzba nám boli inšpiráciou. Som neuveriteľne hrdý na prácu, ktorú tím odviedol, a tešil som sa na každý nový build tohto nového zážitku.

2020 bol rok, ako žiaden iný, a aj keď sme napredovali s vývojom všetkých herných projektov BioWare, práca z domu počas pandémie mala vplyv na produktivitu a nie všetko, čo sme plánovali ako štúdio pred COVID-19, sa darilo dokončiť bez kladenia nevyžiadaného tlaku na našich vývojárov. Viem, že toto bude veľké sklamanie pre komunitu hráčov Anthem, ktorí sa tešili na pripravované vylepšenia. Je to tiež sklamanie pre tím, ktorý robil úžasnú prácu. A pre mňa osobne, Anthem je to, čo ma priviedlo k BioWare, a posledné dva roky pre mňa neboli len tie najnáročejšie, ale aj najodmeňujúcejšie počas mojej kariéry.

Vývoj hier je ťažký. Rozhodnutia ako sú tieto, nie sú ľahké. Teraz sa však musíme ako štúdio naplno sústrediť a posilniť pred vývojom ďalších Dragon Age a Mass Effect hier, a poskytovať aktualizácie pre Star Wars: The Old Republic.

Komunita Anthem, ďakujeme vám za vaše nadšenie a kreativitu. Vaša spätná väzba a návrhy určite pomohli tvarovať hru, a osobne musím povedať, že vaša srdečnosť a povzbdudzovanie nám minulý rok veľmi pomohli.

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár