inXile má slobodu, rozširuje kapacity a pracuje na novom projekte
Microsoft vzal pod svoje krídla aj štúdio inXile Entertainment a to má z akvizície obrovskú radosť. Práve vplyv veľkého investora umožňuje štúdiu realizovať svoje plány rýchlejšie, než keby išlo na vlastnú päsť.
Akvizícia otvorila cestu k rýchlejšej expanzii, výsledkom ktorej je nárast personálnej kapacity štúdia až o 30%. Potvrdil to zakladateľ štúdia a výkonný producent pôvodného Falloutu, Brian Fargo:
Nesnažíme sa vytvoriť tím s niekoľkými stovkami zamestnancov, ale jednoducho zaplniť tie diery, ktoré zúfalo potrebujeme: full-time zvukárov, full-time osvetlovačov, full-time tvorcov cutscén – tieto pozície nám umožnia vylepšiť to, na čom robíme.
Fargo vysvetlil aj, prečo si Microsoft zvolil práve drobné štúdio inXile. Spoločnosti sa podľa neho páčilo to, na čom inXile v súčasnosti pracuje a zároveň fakt, že štúdio je pomerne sebestačné, vie vytvárať originálne tituly a vie z nich vytvoriť značky. Príkladom toho je samozrejme séria Wasteland, z ktorej vzišiel pôvodný, izometrický Fallout. Okrem toho majú na konte aj ďalšie hry. Pracujú na sérii The Bard’s Tale, Torment: Tides of Numenera a chystajú aj zatiaľ neohlásený projekt. Predpokladáme ale, že tento vyjde už exkluzívne pre Xbox.
via Eurogamer
Na Bards tale jsem zvědavý (doufám, že zapracují na optimalizaci). A kvalitních RPG není nikdy dost (zejména z pohledu vlastní osoby, popřípadě s českými titulky)