System Shock dostáva nový engine a trailer

System Shock

Mnoho starých hráčov nedá dopustiť na značku System Shock. Bola to presne taká hra, po ktorej vtedy hráči túžili, aj preto že viacerí znovuobjavili Kubrickovu Vesmírnu odyseu.

Svojim zasadením k nej mal System Shock veľmi blízko, boli ste na vesmírnej stanici Citadel a vašou hrozbou bola umelá inteligencia SHODAN a jej výtvory. Spomeňte ju niekomu a ešte aj dnes mu prejde mráz po chrbte. Ale vlastne môže prejsť po chrbte aj vám, keďže Shodan existuje dodnes ako funkčný vyhľadávač IoT zariadení, z ktorých mnoho nemá žiadne zabezpečenie. Vďaka tomu dokázali výskumníci objaviť napríklad riadiace terminály jadrových elektrární alebo bezpečnostné kamery v domoch. Shodan je skrátka definíciou technologického zla a ak vydržíte do roku 2018, môžete sa mu postaviť aj na svojom Xboxe.

Shodan totiž v roku 2018 vychádza na rôzne platformy vrátane Xbox One a pokúsi sa priniesť čo najdôveryhodnejší remake neprekonaného prvého dielu. Na remaku pracujú fanúšikovia hry, ktorí sú však zároveň veteránmi v oblasti vývoja hier. Na remake System Shock totiž pracujú ľudia, ktorí vyvíjali Fallout: New Vegas, Mass Effect a BioShock. A samozrejme, nechýbajú ani pôvodní tvorcovia. Veľkou novinkou ale je, že System Shock dostal nový engine. Kým pôvodne tvorcovia využívali Unity, dnes už tomu tak nie je a hra beží odteraz plne na Unreal 4, na ktorom beží aj Gears of War 4.

 

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *