System Shock dostáva nový engine a trailer
Mnoho starých hráčov nedá dopustiť na značku System Shock. Bola to presne taká hra, po ktorej vtedy hráči túžili, aj preto že viacerí znovuobjavili Kubrickovu Vesmírnu odyseu.
Svojim zasadením k nej mal System Shock veľmi blízko, boli ste na vesmírnej stanici Citadel a vašou hrozbou bola umelá inteligencia SHODAN a jej výtvory. Spomeňte ju niekomu a ešte aj dnes mu prejde mráz po chrbte. Ale vlastne môže prejsť po chrbte aj vám, keďže Shodan existuje dodnes ako funkčný vyhľadávač IoT zariadení, z ktorých mnoho nemá žiadne zabezpečenie. Vďaka tomu dokázali výskumníci objaviť napríklad riadiace terminály jadrových elektrární alebo bezpečnostné kamery v domoch. Shodan je skrátka definíciou technologického zla a ak vydržíte do roku 2018, môžete sa mu postaviť aj na svojom Xboxe.
Shodan totiž v roku 2018 vychádza na rôzne platformy vrátane Xbox One a pokúsi sa priniesť čo najdôveryhodnejší remake neprekonaného prvého dielu. Na remaku pracujú fanúšikovia hry, ktorí sú však zároveň veteránmi v oblasti vývoja hier. Na remake System Shock totiž pracujú ľudia, ktorí vyvíjali Fallout: New Vegas, Mass Effect a BioShock. A samozrejme, nechýbajú ani pôvodní tvorcovia. Veľkou novinkou ale je, že System Shock dostal nový engine. Kým pôvodne tvorcovia využívali Unity, dnes už tomu tak nie je a hra beží odteraz plne na Unreal 4, na ktorom beží aj Gears of War 4.