Phil Spencer: Nechcem ukazovať Xbox exkluzivity, ktoré vychádzajú až o niekoľko rokov
Vždy, keď je reč o Xbox a PS4, tak vždy padne reč na exkluzivity. Je pravda, že v posledných rokoch ich mal Microsoft pomenej, respektíve, že ich propagoval menej, než Sony. V skutočnosti totiž aspoň raz za týždeň vychádza nejaká Xbox exkuzivita, len to sú prevažne hry od menších štúdií.
Phil Spencer však už skôr sľuboval, že teraz, keď majú hotový hardvér, tak je čas na exkluzivity. Len na E3 ich predstavili 22, i keď je pravda, že viaceré z nich sú Launch exkluzivity, ktoré sa zrejme do roka dostanú na PS4. Šéf divízie Xbox však potvrdil, že v uplynulých dňoch podpísali exkluzívne dohody s viacerými štúdiami (internými aj externými) o vydávaní Xbox One exkluzivít.
Varuje ale, že tieto hry tak skoro neuvidíme. Dôvodom je, že sú v ranej fázi vývoja a od vydania ich delí zhruba 2,5 až 3 roky. Microsoft narozdiel od Sony nevidí dôvod, prečo by mal predstavovať tieto exkluzivity v predstihu. Jednak spravil podobnú chybu pri Scalebound, ktorý skrátka nenapĺňal očakávania, a to isté sa stalo aj pri Fable Legends, ktorej vývoj bol ukončený minulý rok.
„Naša zbierka first-party titulov je kritickou súčasťou toho, čo robíme. Včera som videl, že ľudia chcú vidieť novinky, na ktorých pracujeme. Investujeme do ich vývoja, práve sme podpísali niekoľko dohôd a pomyslel som si: ‚Z PR hľadiska by bolo ľahké, kebyže teraz ukážem trailer‘. Ale viem, že daná hra nevychádza skôr ako o 2-3 roky a preto to nechcem spraviť,“ povedal v rozhovore pre VICE Waypoint.
Phil Spencer zdôraznil, že tento rok vychádzajú z jeho vlastnej dielne tituly Sea of Thieves, Crackdown 3, State of Decay 2, Super Lucky’s Tale, Ori and the Will of the Wisps. Pokiaľ ide o veľké AAA tituly, tak na nich sa pracuje a venujú sa im tak intenzívne, ako sa doposiaľ venovali vývoju nového hardvéru (Xbox One S, Xbox One X) a službám (Game Pass, Mixer, spätná kompatibilita).
- ODPORÚČAME: Phil Spencer: Zrušiť Scalebound bolo ťažké
via WCCFTech
2-3 roky pff ?
tak ale furt lepšie než aby to dopadlo ako Scalebound alebo exkluzivity Sony, ktoré sú ohlásené a potom o nich človek 10 rokov nič nepočuje 🙂