Dve hodiny, presne toľko trvalo, než Gears of War 4 využilo hardvér Xbox One X naplno
Štúdiá Microsoftu boli prvé, ktoré mali možnosť experimentovať s hardvérom Xbox One X. Aj vďaka tomu sa naň stihli patrične pripraviť, či už s novými hrami (Forza 7) alebo stávajúcimi titulmi (Gears of War 4). Tento bol dokonca prvou 4K hrou na Xbox One X.
Vyvíjať hry pre Project Scorpio bola radosť, pretože sa v oblasti vývoja nič zásadné nezmenilo. Keďže konzola vychádza prakticky z rovnakej architektúry ako Xbox One, zapracovať na optimalizácii nebol vôbec problém a Gears of War 4 bežalo v natívnom 4K už po 2 hodinách od zapnutia devkitu Project Scorpio.
Lenže to nebolo všetko. Štúdio zistilo, že aj keď Gears of War 4 beží v 4K (a to sa bavíme o fakt graficky náročnej hre!), tak mal Project Scorpio ešte stále dostatok voľného výkonu. Ten sa vývojári rozhodli využiť na rôzne bočné grafické vylepšenia, ktoré boli exkluzívne pre PC verziu. Skrátka, zapracovali na tom, aby GoW4 bežalo v natívnom 4K s pridanou hodnotou. Hra sa dočká na Xbox One X vylepšeného dynamického tieňovania a lepších odleskov. Taktiež pribudne podpora pre Dolby Atmos.
Pritom to vyzerá, že sa vývojári rozhodnú ponechať niektoré veci po starom a singleplayer pobeží v 30fps, zatiaľ čo multiplayer v 60fps.