Unity 2018.3 prináša podporu DirectX 12 pre Xbox One

Unity Logo
Aj koniec roka 2018 prináša novinky týkajúce sa Xbox One. V najnovšej aktualizácii vývojárskej sady Unity 2018 môžeme okrem iného nájsť aj podporu DirectX 12 pre Xbox One.

Najnovšia verzia grafického rozhrania Micorsoftu umožňuje bola navrhnutá tak, aby redukovala záťaž a lepšie spolupracovala s viacjadrovými systémami. Výsledky sa odrazia aj na framerate, kde v benchmarku Book of the Dead: Environment došlo k 8% zlepšeniu pri renderovaní scény v 1440p na Xbox One X.

Výsledkom je, že kým pri DX11 si scéna udržovala v priemere 32,88fps framerate, pri DX12 to už je 35,75fps. Nutno upozorniť, že výsledky ako také sa v závislosti od projektu líšia, či už kvôli hustote objektov na scéne alebo kvôli rozlíšeniu, v ktorom sa scéna renderuje. DirectX 12 tiež podporuje nové rozhranie Unity Native Graphics Jobs, ktoré tiež zvyšuje efektivitu CPU, ako aj renderovaciu techniku Async Compute, ktorá zlepšuje výkon GPU.

Na to, aby mohli vývojári aktivovať DirectX 12, je treba ho aktivovať v nastaveniach editoru (Edit – Player Settings), kde deaktivujete Auto Graphics API a aktivujete XboxOneD3D12 (Experimental) zo zoznamu a odstráňte zo zoznamu XboxOne.

Unity Xbox One DirectX 12

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *