Sea of Thieves dostane príbehový režim a questy

Sea of Thieves
Sea of Thieves si od svojho vydania prešlo obrovskými zmenami a s každou veľkou aktualizáciou hra dostala aj novú mini-kampaň s questami, ktorá sa dala prejsť za jedno alebo dve poobedia a odmenila hráčov exkluzívnymi odmenami.

V budúcnosti toho ale môžeme čakať viac. Joe Neate sa počas diskusie na festivale v Bilbao nechal vypočuť, že Sea of Thieves dostane tento rok veľký príbehový režim. Tvoriť ho budú questy, ktoré priblížia lore patriaci živým aj neživým pirátom, ako aj trom veľkým frakciám. Priznáva, že Sea of Thieves sa spočiatku orientovalo na hráčov, ktorí majú radi voľnosť a vynaliezavosť, ktorí si vedia vytvoriť vlastné príbehy v zdieľanom svete.

Niektorí ľudia ale chcú systematické úlohy, chcú lore, chcú príbeh a viem, že takýmto hráčom sme neponúkli veľa. Ale s kampaňami v aktualizáciách ako Hungering Deep alebo Cursed Sails sme dokázali, že to vieme spraviť a že to funguje aj v zdieľanom svete. Máme preto samostatný tím, ktorý už dlhší čas pracuje na novom a vylepšenom systéme questov postavených na príbehu a lore tohto zdieľaného sveta. Pôvodne sme ho chystali už v štvrtej aktualizácii, ale vydanie sme odložili na rok 2019, pretože sme ho chceli rozširovať a pridávať doň nové veci.

Sea of Thieves tak dostane už v priebehu tohto roka svoj vlastný príbehový režim, ktorý podľa slov režiséra hry môže byť atraktívny nielen pre ľudí, ktorí majú radi multiplayer, ale aj pre takých, ktorí radi hrajú sami.

Sea of Thieves Order of Souls Hero Shot

via GameReactor

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *