Age of Empires IV ponúkne menej civilizácií než AoE , budú sa viac líšiť

Age of Empires IV

Microsoft to v posledných rokoch rozbehol so strategickou sériou Age of Empires a v redakcii sa z oživenia tejto legendy radujeme.

Za posledné dva roky sme sa dočkali vydania plnohodnotných Definitívnych edícií Age of Empires 1 a 2. Nielen, že ide o remastre stavajúce na úspechu staršieho Age of Empires 2 HD Edition od Forgotten Empires, ale zároveň ponúkajú množstvo vylepšení vrátane dodatočne vylepšenej grafiky, natívnej podpory 4K, nanovo nahraného soundtracku či podpory Xbox Live a dostupnosti cez Game Pass.

Okrem toho je v príprave definitívna edícia Age of Empires III a hovorí sa aj o možnosti remastru Age of Mythology. Ešte pred ním sa však zrejme dočkáme vydania Age of Empires IV, ktoré vyvíja štúdio Relic Entertainment s dohľadom od World’s Edge. Hoci Microsoft ani len približný dátum vydania, užívateľ ResetEra s prezývkou FairlyEmpire vraví, že predbežný dátum vydania je v roku 2021. Vraví tiež, že hra je v aktívnom vývoji už tri roky. Ohlásená bola na Gamescome 2017.

Užívateľ tiež vraví, že vydanie Age of Empires III: Definitive Edition je predbežne naplánované na leto 2020.

Do sveta sa však dostali aj oficiálne správy od kreatívneho riaditeľa vývoja Age of Empires IV, Adama Isgreena. V rozhovore pre PCGamesN sa vyjadril, že Age of Empires IV, hoci sa bude odohrávať v stredoveku podobne ako Age of Empires II, ponúkne menej civilizácií. Pre porovnanie, AoE2 ponúka 13 civilizácií, medzi ktorými boli aj Mongoli, Huni, Francúzi či Angličania. Expanzia The Conquerors sa sústredila na objavenie a dobývanie Južnej Ameriky, takže sme sa dočkali aj španielskej inkvizície, Májov a Aztékov.

„Môžete očakávať menej ako 13 civilizácií, ktoré sme priniesli v Age of Empires II, keďže sa snažíme pracovať viac na jedinečnosti každej civilizácií, než na kvantite,“ vyjadril sa Isgreen. Samotné číslo nespomenul, no dúfame, že to nedopadne tak tragicky ako Battlefield V, kde sme z druhej svetovej vojny pri launchi mali len boje medzi spojencami a nacistami. Určitou zaujímavosťou je, že každá civilizácia má mať dostatočne jedinečnú architektúru na to, aby sme ju vedeli spoznať práve podľa kultúry. Niektoré budovy však majú ostať prakticky totožné.

via AltChar (#2)

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

You may also like...

Pridaj komentár