Štúdio stojace za Black Ops sériou stratilo šéfa po 13 rokoch

Call of Duty Black Ops 4

Plán vydať čisto multiplayerové Call of Duty: Black Ops 4 zrejme nedopadol podľa očakávaní. Hra sa dočkala už počas svojho prvého roka nevídaných zliav a hra sa dokonca predávala lacnejšie, než predošlé WWII.

Hra neobsahovala kampaň preto, že vývojári na ňu potrebovali viac času. Ten im však Activision nechcel dať, preto bola vystrihnutá a v hre zostalo len zopár cutscén, ktoré mali priblížiť jednotlivých špecialistov, za ktorých môžeme hrať. A jediný „ako-tak“ príbeh, ktorý sa v hre zachoval, je ten v režime Zombies. Našťastie, tu hra ponúkla okamžitý prístup k trom scenárom Zombies, bez nutnosti si ich kúpiť. Ako to bude so sériou Black Ops ďalej?

Hovorilo sa, že tohtoročný diel zrejme opäť ponúkne príbeh a ten nás zavedie do Vietnamu. Okrem toho, vývoj mali mať na starosti Sledgehammer Games a štúdio Raven Software, lenže Activision vraj s ich prácou nebol veľmi spokojný a tak previedol vývoj pod Treyarch. Ale aj tu sa veci mohli skomplikovať, pretože šéf štúdia a režisér režimu Zombies Jason Blundell po 13 rokoch opúšťa Treyarch.

Po trinástich fantastických, akciou nabitých rokoch, odchádzam z Treyarchu. Počas svojho pôsobenia v štúdiu som mal tú česť pracovať na širokom spektre projektov, vystriedal mnoho kresiel a strávil obzvlášť výnimočný čas so svojim Zombies tímom. Je to tím zložený z najkreatívnejších a najtalentovanejších vývojárov v priemysle, z ktorých mnoho nevidíte, pretože pracujú na pozadí a usmerňujú každý zážitok.

Bolo by ľahostajné, kebyže som sa nepoďakoval skupine, ktorá tomu všetkému dáva zmysel: Zombies komunite! Vaše nadšenie, zápal – a samozrejme aj bláznivosť – boli pretrvávajúcim zdrojom inšpirácie. Krása Zombies vždy spočívala v interakcii medzi. nami ako vývojármi a jednou z najhorlivejších herných komunít na planéte. Toto sú spomienky, ktoré si budem navždy pamätať.

Tím Treyarchu bol maximálne úžasný –  ďakujem Vám! A ďakujem fanúšikom, ktorí mi dali príležitosť darovať život zombíkom v toľkých nádherných podobách, bolo mi cťou!

Jason Blundell, ex-Treyarch

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár