Spätná kompatibilita je megahit, využilo ju už 50% hráčov

Spätná kompatibilita

Spätná kompatibilita je jedna z najlepších vlastností na Xbox One a zároveň je práve ona motivátorom ku kúpe novej konzoly. A že je úspešná, dosvedčil aj Phil Spencer na svojom Twitteri.

Na ňom sa podelil o zopár zaujímavých štatistík. V prvom rade povedal, že počet hrateľných hier z minulej generácie prekonal 300. Medzi najčerstvejšie prírastky patrí napríklad Mass Effect 2 a Mass Effect 3, Catherine alebo Bully: Scholarship Edition. Počas roka 2016 pribudlo do programu naozaj množstvo významných veľkých hier, ktoré posunuli ľady a boli pre Xbox One prospešné.

Čo sa týka databázy hier, tak na Xbox 360 vyšlo počas jeho éry 1 722 hier. Nie všetky budú ale podporované. Približne 160 hier, ktoré vyšli na túto konzolu, vyžaduje dodatočné príslušenstvo ako gitary, mixpulty alebo pôvodný Kinect. Ani jedno z toho nie je podporované a zrejme ani nebude. Ale človek nikdy nevie. V praxi to však znamená, že Microsoft môže zabezpečiť kompatibilitu pre ~1560 hier, z čoho už teraz je kompatibilných takmer 20%.

A pokiaľ ide o popularitu programu, spokojnosť vyjadruje vedenie Xbox tímu aj hráči. Podľa Spencera si staršie tituly na novej konzole zahralo už takmer 50% hráčov. On sám je potom nadšený z toho, že spätná kompatibilita umožňuje ľuďom hrať hry, ktoré predtým nemali možnosť hrať. Napríklad Red Dead Redemption, ktoré vyšlo iba na konzoly. Nakoniec Spencer potvrdil, že tento rok už nemáme čakať žiadne nové tituly, zato sa však máme tešiť na január/leden, ktorý má byť slušný.

via ticgn.com; Gamespot; DailyStar.co.uk

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

You may also like...

Pridaj komentár