Skyrim na Xbox One X má oproti PS4 Pro iba stabilnejší framerate
Bethesda vydala Xbox One X patch súčasne pre Fallout 4 aj pre Skyrim. A keďže už vieme, že Fallout 4 takmer neustále beží v natívnom 4K po boku ďalších vylepšení, očakávame podobný výsledok aj pri Skyrime. No, nemusí to byť celkom pravda.
DigitalFoundry sa pozreli aj na Skyrim a zistili, že zatiaľ čo Fallout 4 dostal drastický upgrade, u Skyrimu to je skôr presný opak. Hra je totiž prakticky totožná s PS4 Pro verziou, ktorá tiež beží v natívnom 4K. Obe verzie využívajú dočasný antialiasing na vyhladenie hrám, vďaka čomu vyzerajú rastliny a ďalšie súčasti Tamrielu krajšie. Pekným prídavkom je tiež zvýšený draw distance, takže sú objekty vidno z väčšej diaľky. Jediný výraznejší rozdiel oproti PS4 Pro verzii spočíva v odlišnom ambient occlusion systéme – tieňovanie vyzerá o niečo lepšie.
Za zmienku tiež stojí, že Skyrim pre Xbox One X ponúka aj horizontálne dynamické rozlíšenie, ktoré používa aj Fallout 4. Táto technika spôsobí, že pri väčšej záťaži je rozlíšenie na šírku užšie. Stáva sa to však len málokedy: najhoršie rozlíšenie doposiaľ je 2944 x 2160 bodov, zakrátko sa hra vráti späť k 3840 x 2160. PS4 Pro takúto funkciu nemá a hra tu beží vždy v natívnom 4K. V tejto konkrétnej scéne to však prinieslo problémy s frameratom. Dokonca hra bežala v danej scéne horšie, než na základnej PS4.