Gears 5 využíva dynamické rozlíšenie na Xbox One X
Uplynulý technický test Gears 5 pre predplatiteľov Xbox Game Passu si nenechali ujsť ani odborníci, ktorí v hrách skúmajú grafiku.
Už skôr sme pritom počuli, že vývojári z The Coalition chcú pri Gears 5 dosiahnuť 60fps gameplay bez nutnosti využívať zaužívaný 30-snímkový framerate. Platí to aj pri One X, kde vývojári chcú, aby hra bežala v 4K 60fps. Lenže to sa nie vždy podarí a hra vedela v určitých prípadoch klesnúť až na 1080p.
Viac však už zistil youtube kanál VG Tech. Zistili, že v režime Versus hra bežala medzi natívnym 4K (3840×2160) a rozlíšením zhruba 2560×1440. Aby sa zachovala najvyššia kvalita, pri poklese sa automaticky zapne dočasná rekonštrukcia. Faktom zostáva, že natívne 4K je ojedinelé.
V režime Boot Camp hra takisto využíva dynamické rozlíšenie a vedela klesnúť až na Full HD (1920×1080). Vyzerá to, že najvyššie natívne dosiahnuté rozlíšenie v režime je 3200×1800 (3K). Opäť sa využíva metóda dočasnej rekonštrukcie obrazu, vďaka ktorej hra simuluje 4K takmer neprestajne.
Na klasickom modeli Xbox One sa hra pohybuje medzi 720p a 900p. 1280×720 je v tomto prípade najnižším dosiahnutým rozlíšením a najvyšším natívnym je 1600×900. Rovnako sa využíva rekonštrukcia obrazu na jeho navýšenie do 1920×1080. Podobná situácia je aj v režime Boot Camp, kde však hra dosahuje natívne Full HD, nie len 900p.
Jeden komentár
[…] ODPORÚČAME: Gears 5 využíva dynamické rozlíšenie na Xbox One X […]