Štúdio stojace za Black Ops sériou stratilo šéfa po 13 rokoch
Plán vydať čisto multiplayerové Call of Duty: Black Ops 4 zrejme nedopadol podľa očakávaní. Hra sa dočkala už počas svojho prvého roka nevídaných zliav a hra sa dokonca predávala lacnejšie, než predošlé WWII.
Hra neobsahovala kampaň preto, že vývojári na ňu potrebovali viac času. Ten im však Activision nechcel dať, preto bola vystrihnutá a v hre zostalo len zopár cutscén, ktoré mali priblížiť jednotlivých špecialistov, za ktorých môžeme hrať. A jediný „ako-tak“ príbeh, ktorý sa v hre zachoval, je ten v režime Zombies. Našťastie, tu hra ponúkla okamžitý prístup k trom scenárom Zombies, bez nutnosti si ich kúpiť. Ako to bude so sériou Black Ops ďalej?
Hovorilo sa, že tohtoročný diel zrejme opäť ponúkne príbeh a ten nás zavedie do Vietnamu. Okrem toho, vývoj mali mať na starosti Sledgehammer Games a štúdio Raven Software, lenže Activision vraj s ich prácou nebol veľmi spokojný a tak previedol vývoj pod Treyarch. Ale aj tu sa veci mohli skomplikovať, pretože šéf štúdia a režisér režimu Zombies Jason Blundell po 13 rokoch opúšťa Treyarch.
Po trinástich fantastických, akciou nabitých rokoch, odchádzam z Treyarchu. Počas svojho pôsobenia v štúdiu som mal tú česť pracovať na širokom spektre projektov, vystriedal mnoho kresiel a strávil obzvlášť výnimočný čas so svojim Zombies tímom. Je to tím zložený z najkreatívnejších a najtalentovanejších vývojárov v priemysle, z ktorých mnoho nevidíte, pretože pracujú na pozadí a usmerňujú každý zážitok.
Bolo by ľahostajné, kebyže som sa nepoďakoval skupine, ktorá tomu všetkému dáva zmysel: Zombies komunite! Vaše nadšenie, zápal – a samozrejme aj bláznivosť – boli pretrvávajúcim zdrojom inšpirácie. Krása Zombies vždy spočívala v interakcii medzi. nami ako vývojármi a jednou z najhorlivejších herných komunít na planéte. Toto sú spomienky, ktoré si budem navždy pamätať.
Tím Treyarchu bol maximálne úžasný – ďakujem Vám! A ďakujem fanúšikom, ktorí mi dali príležitosť darovať život zombíkom v toľkých nádherných podobách, bolo mi cťou!
Jason Blundell, ex-Treyarch