Dying Light 2 sa vraj nachádza na konci vývoja a všetko ide podľa plánov

Nedávno na začiatku mája sme vám priniesli článok o tom, ako je údajne Dying Light 2 na tom velmi zle a v problémoch. Neskôr boli tieto problémy vyvrátené PR manažérkou, tvrdiac, že vývoj hry postupuje veľmi dobre.

Tymon Smektala – hlavný dizajnér hry, v nedávnom interview pre TheEscapist uviedol , že to čo sa povráva je veľmi nesprávne. Vraj majú vertical slice hry už cez 4 roky a hra napreduje tak ako bolo plánované.

“Vývoj Dying Light 2 napreduje tak, ako bolo plánované v januári. Vertical slice máme už viac ako 4 roky. Nadácie sú stále rovnaké odkedy sme začali na hre pracovať. Avšak, každý proces pri kreatívnej tvorbe na hre je evolúcia jednotlivých herných komponentov. To je určované rôznymi faktormi ako napríklad optimalizácia, vylepšovanie alebo nadstavovanie rôznych veľmi slubných elementov hry,” tvrdí Smektala.

Na otázku kedy má byť teda vypustená hra do sveta a či bude využívať funkciu Smart Delivery odpovedal Tymon, že hra sa nachádza už vo finálnom štádiu jej vývoja a tím plánuje prekvapiť ľudí oznámením dátumom vydania.

“Máme celý tím ľudí, ktorý pracuje na tomto oznámení a na všetkom, čo to bude obnášať. Veľmi rád by som povedal viac, ale nechcem pokaziť toto prekvapenie. Jediné čo môžem povedať je – Prosím, verte nám, už sme v cieľovej rovinke a potrebuejme vašu podporu,” prehlásil Smektala.

Vyzerá to teda tak, že všetko v Techlande ide podľa plánu a predstáv a oznámenie dátumu vydania hry môžeme očakávať už čoskoro. Uvidíme teda, kde je pravda.

Hidan-kun

Moje meno je Michal, som z Bratislavy Hráčom som už od svojich 12 no vždy som mal doma len počítač, vďaka čomu vyzerá môj Steam, Origin a Uplay tak, ako ženské šatníky. Konzolu som mal donedávna len jednu a to PSP, teraz mám Xbox One S. Nemám uprednostnený žáner hier, ale priznám sa, že strategické, tower defense a turn-based hry sú pre mňa veľmi náročné a veľakrát som to s nimi vzdal. Počúvam prevažne metal a rock.

You may also like...

Pridaj komentár