Gears Tactics prichádza, toto všetko o ňom potrebujete vedieť

Gears Tactics

Čoskoro sa dočkáte ďalšej kapitoly Gears of War série. ale nie takej, akú by ste čakali. Gears Tactics bude totiž taktická ťahová stratégia (ako XCOM) s napínavým príbehom, ktorý vás pošle na front na samotný začiatok vojny proti Locustom.

V hre vstúpite do topánok Gabea Diaza, otca Kait. Budete verbovať, vyzbrojovať a rozkazovať tímu na love po krutom a mocnom vládcovi Locustov: Ukkonovi. Moštru, ktoré vytvorilo ďalšie monštrá ako sú Corpser, Brumak a iní. Proti všetkým očakávaniam a v boji o prežitie musíte byť múdrejší než nepriateľ v brutálnom boji.

Hráči tiež budú môcť vyjadriť svoju kreativitu pomocou prepracovanej customizácie s prakticky neobmedzenými kombináciami vrátane Leopard vzoru pre Lancer. Vzťahuje sa to na zbrane, brnenie a ide to ešte hlbšie do úpravy schopností.

Jedna z najpodstatnejších vecí v tejto hre sú executions, a tak ako aj v predošlých hrách, tak aj tu sú grafické a uspokojujúce. Avšak sú veľmi dôležité z hľadiska toho, že pri úspešnej exekúcii, dostanete bonus akcie pre celý tím a tým pádom si viete zachovať svoje momentum a rozdrtiť Locustov rýchlejšie a predtým než, vás stihnú ohroziť.

Najlepšia vec na tomto je, že všetko sa dá získať in-game a v hre nebudú žiadne mikrotranskackcie. Túto pecku dostanete do rúk cez Steam, Game Pass pre PC alebo Windows Store čoskoro: 28. apríla/dubna 2020.

Gears Tactics Rough Justice

Developeri z The Coalition a Splash Damage sú malý tím ľudí, ktorý sa špeciálne zameral na PC. Samozrejme chceli, aby sa hra vyrovnala svojim predchodcom, tak museli vyberať z obrovského spektra procesorov. Nakoniec nie len, že sa hra vyrovnala grafickým očakávaniam série, ale tiež musela dobre bežať aj na ľahkých laptopoch, ultra-silných desktopoch a tiež konfigurácii prichádzajúcich zariadení. Čiže v tomto developeri zamakli poriadne. Plus, neskôr hra vyjde aj na Xbox.

Gears Tactics PC Specs

Počas vývoja The Coalition pracovalo s Intel a Xe-LP architektúrou na optimalizácii hry. Novinkou pre Gears je podpora Variable Rate Shading (VRS). VRS, relatívne nová technológia, redukuje komplexnosť pixelov scény, čo efektívne podporuje výkonosť bez toho, aby sa viditeľne obetoval vizuálny vzhľad hry. Podporovaná tiež bude na Xbox Series X.

Tiež sa zlepšila technológia Async Compute a hra mohla byť postavená pre širší výber zariadení a tiež umožnuje niektorým grafickým procesom pracovať paralelne. Toto všetko umožnuje hre vykonávať viac back-end grafických procesov, takže pôjde plynulejšie. Spolu so zabezpečením hardvérovej kompatibility hry zo strany Intelu to prináša fantastický výkon na prichádzajúcich čipoch s architektúrou Intel Xe.

Takže.. keď tento technický monológ máme za sebou, tak povedzme si to ľudsky. Od Gears Tactics môžete očakávať to, že pôjde perfektne na výkonných PC ale tiež pôjde veľmi dobre na laptopoch a slabších strojoch. Myslím, že špecifikácie hovoria za seba.

Martin Botlo

Hardbass and Kvas

Môže sa Vám ešte páčiť...

Jeden komentár

  1. Sidigota píše:

    Na toto sa velmi tesim. Pre mna ako fanusika Gears a tahoviek je to jedna z najocakavanejsich hier prveho pol roka. Dufam, ze zapracuju sharovanie save suborov medzi PC a Xbox. To by bolo uplne super.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *